julafton då


Nu är det JULAFTON!
.... och jag är så nyfiken på vad Christian kan ha köpt till mej.
Jag vet att det är dyrt. Hm. Och att det är fyrkantigt och inslaget i guldpapper.
Har inte klämt och gissat vad det är, för jag får inte. Han får inte klämma på de jag köpt heller så :)
Det är väl rättvist.

Ikväll har jag spelat SuperMario Bros 3. ALLA banor! Druckit massa cola. Så jag är rätt pigg :)

Igår var det lillejul hemma i Eggby. Var hur trevligt som helst, (och gott).
Kerstin gör det godaste julgodiset som finns!

Idag har jag och Christian bara tagit det luugnt. Barbro är hemma hos hans familj, så vi har haft en katt-fri dag. Haha. Och det har varit... annorlunda. Lite tomt. Är så van vid att den där galna katten springer omkring här.
Hon brukar ju döda hallmattan åt mej och Christian, och så här kan det se ut då.

Före och efterbild alltså.

Har inte kunnat skriva de senaste dagarna för internet här har varit så konstigt, men nu är jag på G igen!
Har så mycket bilder jag vill lägga ut. Kanske ska spara några till senare dagar. ... :)



Var hemma i förrgår och igår och hjälpte till att passa Alexander. Han är så söt.
Och det verkar som om pojken har vettig musiksmak redan nu, ser ni vilken skriva han håller i på sista bilden? YES, det är en Lars Winnerbäckskiva :D:D Och med mitt inflytande så kanske det håller i sej :)


Kommentarer
hanna

neeEEEEEEeeej !!! ska vi forstora det stackars barnet i en sadan tidig alder???? :P

2006-12-24 @ 09:41:30
URL: http://kiwis.blogg.se
clabu

Här förbereder vi oss för en stund hos farmor..hoppas du gör det också. Appropå musikintresse så jobbar jag på Magnus Uggla linjen :-))...pussokram

2006-12-24 @ 10:24:06
Lena

Ni har missat allt: Alexander diggar Mariah Careys jullåt mest... vet inte vad vi kan göra åt det.

2006-12-25 @ 12:36:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0