Juldagen


GOOOOD JUL!

Denna julen har faktiskt varit god.
Julafton började med att jag och Christian bytte våra julklappar under frukosten i köket.
Jag fick en mp3 spelare av honom, (Hans föräldrar var med lite). Jag blev hur glad som helst. Hade aldrig väntat mej att få en mp3 spelare, blev oerhört chockad. Och glad :)
Sedan var vi hemma hos farmor och åt lite med Östersundarna. Det var trevligt att träffa dem.
Åkte hem i tid till Kalle Anka, och som vanligt missar jag när han tänder ljuset. Brukar stressat springa upp och ner i trappan, anser att det är min plikt att julmusten och allt julgodis ska stå framme när Kalle börjar.
Resten av familjen kommer upp, tittar på Kalle. Mamma somnade lite faktiskt, trots att hon påstår att hon inte gjorde det. Pappa och mamma slog även in paket någonstans i mitten av Kalle.
Andreas försökte få Alexander att somna och det lyckades sådär.
Så jag tycker nog att det som vanligt bara var jag som såg Kalle i år igen.

Sedan började julklappsöppnandet.
Jag fick massa fina saker! En locktång, muggar, presentkort, block, nagellack, handdukar mm.
Är väldigt nöjd med denna julen, trots att det varit lite tomt utan det gifta paret.

Nu sitter jag hemma hos Christian en liten stund. Tittar på när han leker med sin nya helikopter som pappa köpt. (Det är så bra, nu när de har varsin kan de leka med varandra!)

Ikväll ska jag ut och festa, väldigt länge sen jag gjorde det. Ska bli SKÖNT att komma ut och ha lite kul :D

En fortsatt trevlig jul då, önskar jag mina blogg-läsare! :D

pepparkakshus


Kommentarer
hanna

en MP3! ojoj, snall pojkvan det dar :)

2006-12-25 @ 15:39:38
URL: http://kiwis.blogg.se
Lena

Jag somnade inte alls...blundade bara lite i slutet.

2006-12-25 @ 17:16:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0