Nästan natt


Jag är så trött, så trött, så trött.......
Känner mej inte så bra idag, får se hur det blir med skolan imorn. Om jag missar den så missar jag bara två lektioner, och det känns lite skönt.
Men jag får lite ångest över allt jag missar, konstigt nog.
Men alla säger till mej att vara hemma om jag känner mej dålig, så jag ska lyssna på dem och försöka förtränga skol-ångesten.

Var hemma idag, jag och Christian hjälpte pappa att passa Alexander.
Han är så söt, min brorson. Finns bara ett leende i världen som är så gulligt, och det är hans.

Barbro klättrar i draperiet, adventsljusstaken lyser och jag ska sova.


Kommentarer
Anna

tycker du ska hitta pa nan mirakelkur sa att du blir battre.. ar bara att borja mixtra med olika ingredienser :) Ah ni har snart jul ju.. ja ar avundsjuk - julkanslan har svart att infinna sig har... :(

2006-12-06 @ 07:10:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0