Önskelista

Jag har bakat knäck och kola! :D
Men irriterad är jag, för jag köpte en 5 dl grädde. Behövdes exakt 5dl, 2 till den ena och 3 till den andra.
Men det var bara 4,5 i paketet!
Jävla lurendrejeri!

Men, knäcken och kolan blev god i alla fall. Christian var lite skeptisk till kolan, men när man väl smakade på den så tyckte han att den var god :D

Jag har varit så mörk under ögonen idag, ser verkligen sjuk ut !

Robin kommer när som helst och hämtar oss, vi ska ju till Gbg och kolla på .... det där som Lisa är med i, och äta gratis julmat :D Christian älskar julmat och har laddat hur länge som helst för denna måltid :P

Har tänkt att jag ska lägga upp lite julbilder till de som är i Thailand, så de också kan få lite julstämning, men jag tycker att det är lite komplicerat på detta stället... Hanna visade mej för länge sedan hur man gjorde, men det var som sagt för länge sedan.
Well, jag är ju rätt så smart så jag kommer väl påt! :)

Kollade på Lucia idag, och det var det första luciatåg jag sett som hade trummor med!
Trummor, gitarr, bas och piano. Jag gillade det :) De körde inte bara de vanliga sångerna utan även lite mer med fart i. Det var kul :)

Utanför står några barn och leker, helt okej tyckte jag, tills jag hörde den ena pojken skrika till den andra
"din jävla hora!"........ Hm.......... Vad händer med barnen nu för tiden? :P

Jag har gjort en önskelista!


Kommentarer
Lena

Att du inte stack ut huvet genom fönstret och sa till dem!
Hoppas kvällen är/var lyckad och att du orkar i morgon. Kramar

2006-12-13 @ 22:13:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0