Hmhmhmhmh..



Myskatten kom just och satte sej i knäet på mej. :)
Då kan man ju inte flytta på sej.

Har precis sett "Djävulen bär prada", och den var bra! Väldigt lång dock... Men bra. En tjejfilm ;)

Idag ska jag plugga, är det tänkt, och sen kila iväg till farmor. Förhoppningsvis får man lite mat då... Ojoj. Är hungrig. Varken jag eller Christian har så mycket pengar just nu, så det blir mest att vi försöker med att äta hemma. Har inte veckohandlat denna veckan, och det har gått hyfsat bra. Var tillslut tvungna att åka och handla mjölk och smör igår, så att vi iaf kan äta frukost.
Vi har ju mat i frysen som vi kan tillaga, men det känns bra att vänta med att äta upp det tills det blir kriis. Tills dess blir det inget småätande, och nudlar/mackor om man verkligen är hungrig^^
Men det går bra.

Igår var Mikael här. Vi kollade på film, pratade och drack glögg. Det var mysigt :D
Han ska nog flytta tilbaka till gbg, och jag tror det blir bra för honom... Utan lumpen, högskolan och flickvän är det väl inte direkt ngt som håller honom kvar i Tibro. Så det blir nog bra :).

Det verkar som om jag blir ensam här hela dagen, Christian har varit hemma hos sin farmor och bytt däck på bilen, nu ska han in och träna i Skövde. Sedan kanske han stannar hemma hos sej för att äta Jansons frestelse... och kommer inte hem förrän ikväll :/.
Men jag förstår honom, man tar ju all chanser till gratismat man kan ;).

Jansons frestelse...... Frestelse.. Hallå? Den maten är knappast någon frestelse.. Uscha, är bland det värsta jag vet. Bllääääääää. Förstår inte vad folk ser i den maten..

Nej, nu ska jag försöka att resa på mej (så jobbigt, för nu har Barbro somnat så sött i mitt knä, vill ju inte störa henne)..


Kommentarer
hanna

åå, fick du ngra biskvier hos farmor? suck.. det vore gott...

2006-11-03 @ 16:27:26
URL: http://kiwis.blogg.se
Lena

Farmor har ALLTID mat. Hoppas att du fick spela piano också, eftersom det inte blev så mycket här hemma sist.

2006-11-03 @ 20:31:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0