Stackars mej


Fy vad jag är sjuk!

Mår så himla dåligt, vet knappt vad jag gör.
Orkar ingenting. Tänkte gå och städa lite innan pappa kommer, men orkade bara diska. Jag är helt slut.....
Har så ont i huvudet, halsen, hostar som bara den (och det gör huvudvärken ännu värre). Stackars mej...

Jag har väldigt lätt för att gråta när jag är sjuk.
Igår kväll kollade jag på tv där de visade en man som blivit handikappad i en bilolycka som hans kompis körde. De pratade om den och han som var handikappad sa "Det är mycket enklare för mej, det första jag gjorde var att förlåta honom".
Den andra mannen svarade "Varje gång jag ser på dej tänker jag att jag har förstört ditt liv".
"Du har inte förstört det, du har gjort mitt liv bättre".

Det var ju självklart så fint att jag började gråta. (jag tål verkligen ingenting när jag är sjuk)
Christian suckar och tar tag i fjärrkontrollen, kollar på de andra kanalerna och säger tillsist.
"Här, du kan kolla på vädret".

Tja, jag grät ju iaf inget mer ^^

Nej, nu ska jag ta och kolla på Over the Hedge. :)


Kommentarer
pussokram

...tack för den delikata lunchen....tur att jag inte blir bjuden varje dag... kramis

2006-11-20 @ 20:32:01
hanna

vilken tur att det tex.inte var etremehomemakeover... :)

2006-11-21 @ 05:31:35
URL: http://kiwis.blogg.se
Anna

julia, julia, julia min van..
nar kommer du och joinar oss??
byt regn och rusk mot sol och varme.. why don't u?
du skulle alska bangkok - sa kom.. :)

2006-11-21 @ 05:56:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0