Vart tog min nagel vägen?

- Har fått mejl av Hanna. :)
- Pratar med Anna på msn. :D
- Katten har bitit av min ena pekfinger-nagel. (Jag säger bara, "Varför?")
- Känner mej litelitelite bättre idag. :D (långt i från frisk visserligen, men nu tvivlar jag inte på att jag ska överleva).
- Ska nog åka hem ikväll och bli OMPYSSLAD! (hoppas jag!) xD

Så trevligt att prata med Anna på msn, och hon har nu stärkt mina funderingar på att jag ska råna någon och köpa en biljett ner till Thailand... Se upp!

Så, då kanske det är dags för frukost nu då?
(ok, lunch, men jag har inte riktigt haft lust/ork/hunger till att sätta mej ner och få i mej en frukost.)


Kommentarer
pussokram

Kramis

2006-11-24 @ 23:38:05
Lena

Mår du bättre idag? Hoppas så.

2006-11-25 @ 09:32:41
hanna

se, det var det jag visste!!! den dar katten ar farlig!! puss

2006-11-27 @ 13:33:05
URL: http://kiwis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0