Sjuker

Har varit hemma och sjuk idag och igår. Och det är inte så fruktansvärt kul...
Varje gång jag är förkyld får jag så ont i bihålorna att det känns som om huvudet ska sprängas när jag rör på skallen... Inte alls så skönt må jag säga.

Hanna kom på besök igår, och det var trevligt. Hon är rätt så smart min syster.
Hon ger bra råd, och äter upp Christians godis. .. Precis som en riktig syster ska vara! :)

Sedan ringde pappa och sa att han skulle komma, så jag fick panikstäda lite. (hade egentligen hunnit städa hela lägenheten noggrant, för när pappa ringer och säger "Jag åker från jobbet nu, så jag kommer strax" tror man att det ska ta ungefär 5-10 minuter. För pappa har det alltid ca en halvtimme). Hann ju bli lite fint i alla fall, och Hanna visade mej hur man skulle göra för att disken skulle se mindre ut.
Väldigt bra att veta faktiskt, tror hon hade rätt så bra användning av det när hon bodde här^^

Nu ligger lilla Barbro på sängen brevid mej och sover sött. Så sött som hon kan i en sådan konstig ställning. (Hon ligger typ uppochner, fast med benen spredandes åt alla håll och kanter). :)

Imorn ska jag mysa med Christian och Barbro. Bara vi. Ska bli så trevligt. :).
Jobba lördag-söndag.. lite ångest.. Menmen. Blir ju bra när jag väl kommer dit så.
Ska nog ut på lördag. Ska bli trevligt det med :)

Jag är så trött så trött så trött. Kunde inte somna igår, så jag och Barbro gick upp och tittade på film mitt i natten, vi kollade på The Break up. När den var slut så trodde jag att jag skulle kunna somna, och det gjorde jag med.. Blev dock väckt efter en halvtimma av att en viss liten katt tuggade på mitt hår.
Underbart att vakna upp till. Inte.

Nu ska jag plugga. (om jag orkar)


Kommentarer
Lena

Krya på dig vännen!

2006-10-19 @ 21:11:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0