svinto


Svinto (sån där grå-sticksig-boll) är väldigt bra ha jag kommit fram till. Svinto får bort allt. All skit.
Bara att stå där och skrubba så är all smuts väck! (är även bra för själen, får ut lite aggressioner när jag står och skrubbar min spis.)... (kanske borde uppfinna ett slags svinto för själen. Skrubba bort all skit så man blir glad. Något att fundera över...)
Jag har en sån spis som gör att jag måste skrubba den med svinto varje gång den har används. Och en annan sak som är bra med svinto, är att det aldrig tar slut. Det räcker med en pytteliten svinto tuss för att göra rent hela spisen. Plus att fingarna blir jättelena efter man använt det. Hur bra som helst alltså :).
Länge leve svinto!


Så. Då är helgen här då. Så trevligt.
Jobba, jobba, jobba.
Tjäna pengar xD.
Lever just nu med 500:- på kontot.
JAG ÄR RIK!
(på vänskap).


Hoppas jag kan komma hem lite i helgen, skulle vara skönt. :).


You've made your choice.


Kommentarer
hanna

wow.. vilken svintohyllning, måste vara den enda i världshistorien...

2006-10-20 @ 16:58:03
Lena

Jag hoppas också att du kommer hem.

2006-10-20 @ 17:54:16
Anna

Anna gillar också svinto - men har inte fått använda det på länge :(
kan bero på att anna inte kan laga mat så bra - elr hon kan fast gör det sällan...

2006-10-20 @ 19:28:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0