jag veeeeet

Jag vet att jag inte uppdaterat på år och dar, men det har varit lite svårt när jag inte suttit vid den dator där bilderna som jag vill lägga ut finns.
Dte gör jag visserligen inte nu heller.... Men nu när datorn hemma hos Christian var ledig satte jag mej här lite :)

På lovet har jag inte gjort så mycket.... Fredags-lördags var jag i Gbg med stjärnorna, det berättar jag mer om när jag har bilderna.
I söndags jobbade jag. Sedan pluggade jag som en galning tisdag och onsdag. Samhällen är typ klar, YES!!
Bara historian kvar då.....
I torsdags var vi hemma hos Christian först, sedan åkte vi och hämtade Alexander i Skara.
Blev barnvakt åt honom, han är ju så söt. Finns inget sötare barn!
Igår jobbade jag.
Idag blir det lite fest, och sen jobb imorn.

yes!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0