trött helg

Har varit i skolan och repat inför produktionen hela dagen igår, och hela dagen idag.
Jag är så trött, så trött, så trött............... och känner mej inte alls utvilad och redo för nästa vecka! (fast, brukar man någonsin göra det?).
Känns bättre med produktionen nu, saker och ting börjar falla på plats! Vilket verkligen är ett måste, premiär om drygt en vecka!
Hoppas verkligen inte att vi får några läxor i andra ämnen nu, för jag skulle aldrig orka med det.. jösses!

Har börjat att titta på Wallanderfilmen på fyran nu, men vet inte riktigt om jag orkar hålla mej vaken en timma till ....
trött, trött, trött, trött.. Gäsp.
Har ju redan sett den en gång, så det är väl inte så farligt om jag somnar.
Fast det är ju synd att jag inte kommer ihåg slutet ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0