intervju

JAG HAR BLIVIT KALLAD TILL EN INTERVJU!

Till det arbetet jag skrev om i förra inlägget, som jag trodde var ganska kört, i och med att jag ska till Thailand.
JAG HAR BLIVIT KALLAD TILL DEN INTERVJUN!
Jag är så chockad. När jag ringde och fick information om tjänsten så lät det ganska kört när jag nämnde att jag skulle till Thailand. Men jag lämnade in en ansökan i alla fall, och trodde inte att de skulle höra av sej......
Men det gjorde de!
Jag vet, jag har inte fått jobbet, men att bli kallad till intervjun känns verkligen.. underbart, då allt mitt hopp var ute redan när jag lämnade ansökan.
Så, nu har jag någonting nytt att oroa mej för.
En intervju.

Och herregud. JAG MÅSTE KÖPA BYXOR NU. Det är kris.
De två par jeans jag äger är så trasiga att jag är rädd att de ska falla ihop var gång jag använder de.
Mina beiga shorts med stora fickor på säger inte direkt "Hej, anställ mej, tack!".
Och det tror jag inte att varken gråa eller svarta mjukisbyxor säger heller.
Så. Jag behöver alltså ett par jeans. (eller typ tre)


Kommentarer
Maria

Hej julia! Maria här, you know Hannas kompis;) Blev lite nyfiken på vad det är för jobb du sökt! Lycka till på intervjun=)

2007-08-17 @ 12:10:50
URL: http://amiraaa.blogg.se
hanna

GRATTIS!!
haha, vi får fixa byxor på måndag, samtidigt som vi fixar ditt pass.. kram

2007-08-17 @ 17:53:22
URL: http://kiwis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0