Nu är de hemma

Nu är de hemma!

Planet var 45 minuter försentat, så jag, mamma och pappa satt och vänta på flygplatsen.
Drack det dyraste teet jag någonsin druckit, 20 kr för en liten kopp!
Men vi hade det trevligt, mamma pratade om alla förbipasserande hur högt som helst, och försvarade sej med att de inte pratade svenska, så de förstod inte vad hon sa.
Mm. Så kan det ju vara, eller inte.

Men tillsist, 20:35, kom de :)
Och då blev det fika med pappas kalla varma mackor och cider.
Det uppskattades nog.
Sedan återstod resan hem, vilket gick väldigt snabbt eftersom de hade så mycket att berätta .
Väl hemma hade vi julklapps utdelning :D fick massa fina tröjor.
Har på mej en nu :)

Nu ska jag borsta tänderna.



Kommentarer
Lena

"hur högt som helst"... det är att överdriva eller så har du extrem hörsel.

2007-02-08 @ 07:22:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0