ångest

Vad var det som egentligen höll mej vaken i natt?
Jag bara låg där. Kände hur sekunderna, minuterna tickade iväg.
Låg väl visserligen bara vaken en timma eller två efter det att jag gick och la mej,
men det var ändå jobbigt.
Jag är sjuk..... Det är då alla deprimerande, ångestfyllda tankar kommer in i huvudet.
Måste verkligen köpa järntabletter.. Jag har ingen ork nu.
Känns som om jag är en blinkning iväg från att gråta, alltid.
Och då vet jag att jag är sjuk.
Har ont i huvudet, jävla bihålor. Känner för att låsa dörren och aldrig mer komma ut.

Försov mej i morse, hade bara 45 minuter på att göra mej i ordning- vilket man kan tycka- är gott och väl för att bli klar inför skolan. Men inte jag. Jag kan inte stressa på morgonen, (även om jag är bra på att stressa), bara att stressa på morgonen får mej att må dåligt.
Men skolan var faktiskt hyfsad bra idag. Hade pianolektion, och med Johan känns det inte som pest att gå till lektionerna. Jag minns fortfarande mina MoPlektioner med obehag.. Det är så stor skillnad.
På KÄ:n körde vi Welcome to the Djungle, vi var tre/fyra sångerskor ist för typ 10 som det ska vara på den låten. Men vi gick igenom formen och sådär, så det var väl bra.
Och väl på ljudtekniken hände som vanligt ingenting.
Körde hänga gubbe, ovanligt nog. Jag tänkte köra till med "subdominantkvintsextackord", tills jag kom fram till att jag inte skulle orka bokstavera det där för varje bokstav de tog, så jag valde "arbetsförmedlingen" istället. Mycket lättare!

Var på Valhall idag med stjärnorna, hos Sandra och Daniel.
Det var bara jag, Sandra, Marina och Ellen. Vi hade det jättetrelivgt, om än några olyckor :P Haha.
Riktigt kul var det.

Och direkt när jag kom hem kom de tankarna som jag hade igårkväll/natt fram igen.
Återigen blir jag heldepp och vill bara........ jag vet inte vad jag vill. Gråta.
Vill inte sova. Vill inte plugga. Vill inte sitta vid datorn (vilket jag gör iallafall).

Jag vill bara kunna vara nöjd med tillvaron, mej själv.
Och hur fan blir man det?
                                                                                                                                                  sjuka jag


Kommentarer
Lena

Lilla gumman, vad eländigt. Livet är så, upp och ner, vist va? Köp järntabletterna så ska du se att du orkar mer och blir mindre sjuk och då känns det mesta bättre. Kramar

2007-01-31 @ 22:51:07
hanna

men julio da.... fixa jarntabletter (anna och jag kan ha med oss ngra skojiga piller fran thailand annars..) sen kommer vi hem och da minsann... kram

2007-02-01 @ 06:51:37
URL: http://kiwis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0