Dålig måndag

Idag är det måndag, och som det lätt kan bli på måndagar så var jag på dåligt humör.
Började med att det var huur svårt som helst att komma ur sängen och hoppa in i duschen.
Sedan var bussen försenad med en kvart.. Väl kommen till skolan fortsatte det med att jag inte förstod vad läraren pratade om på gemun.
I mitt huvud tänkte jag "ahh, skönt, bara religion och engelska, sen slutar vi". Så glad var jag tills jag kom på..... att det inte stämde. Hade ju religion, och sen engelska.
När vi kom till religionen blev jag galen på att par småflickor som stod och piffade till håret och sminkade sig inne på toan. Jisses. Människor! (Som om de inte redan hade ett halvt kilo hårspray och fyra lager smink på sej.)
Sedan gick klockan s å  s a k t a på engelskalektionen. Kunde nästan svära på att den hade stannat.
Efter det har jag inte varit så sur, bara när mamma satte på radion när jag hade somnat i bilen, och när Christian körde supersnabbt när det vat halt ute.

Jag är supertrött och ska sova strax.
Ska ju bowla imorn här i Skara på frilufsdagen, jag, Johanna och massa okända människor?
Kan nog bli............. kul?



Kommentarer
Lena

..bara?

2007-01-30 @ 06:52:07
Sås

Haha, du va så griiinig i måndags..förlåt att jag skrattar men de e inte ofta du e de :)

tuuut tuuut tuuut

den första gång jag såg dig...tralala

2007-01-31 @ 13:05:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0