Känns som söndag

Imorgon börjar skolan igen, och det känns.....
Som söndag.

Ja. Hur känns det?
Lite ångestfyllt.
Men det är bara att ta tag i det, och sen så kommer man ju in i det rätt så snabbt igen.

Hade tänkt att gå upp tidigt idag för att åtminstone försöka ställa tillbaka dygnet.. Märk ordet tänkt..
Jag gick upp ungefär halv tolv.
Christian försökte väcka mej när han gick till skolan imorse, men han fick knappt liv i mej :P.
Satt uppe och mojade med min mp3 inatt, så det är inte så konstigt att jag är trött.

Kan inte bestämma mej om jag ska duscha nu eller imorgon.... Skönt att göra det nu så slipper jag det imorn bitti. Men jag vet att jag piggnar till om jag duschar imorn...
Låter som det får bli imorn. :)

Imorgon har jag min första lektion i religion A. Och det ska bli kul.
Tycker sådant är intressant.... fast än lite småjobbigt. Så mycket fakta som ska in.
Men. Det blir nog bra.

Vi har satt upp tavlorna i köket nu, det ser jättebra ut :) Så skönt att äntligen få upp ngt där!
Skulle lägga upp en bild, men bluetooth-grejen strejkar. Så det får bli en annan gång.

Skickade världens längsta mejl till Hanna idag som jag hoppas hon uppskattar :)


Kommentarer
clabu

Hej. Här börjar livet återgå till "ej-jul" dvs granen lämnade övervåningen med en utdragen suck..precis som granar brukar göra..med otroliga högar med barr som enda minne..amen..

2007-01-08 @ 22:41:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0