Lite och göra


Idag slutade jag vid 11:20, överlycklig!
Trodde att det gick en buss hem vid 11:40, blev då väldigt besviken när jag såg att den faktiskt gick 12:40.
Men det var bra, hann att skriva ut det jag skulle på datorn och sådär.

På sånglektionen idag sa Johan att jag skulle vila rösten i två dagar, eftersom jag blev så hes när jag sjöng (är ju förkyld). Javisst tänkte jag. I ett litet tag.
För nu när jag kom hem hade jag glömt av det och satt och sjöng i en timma! Hmhm. Vilan börjar från och med.... NU!

Imorgon är det fredag. Känns som om det är fredag idag, tyvärr.
Man känner sej så lurad när huvudet rört till veckodagarna.

Har en läxa i arbetsmiljö och säkerhet tills imorgon, och så ska jag ju ha mitt muntliga nationella också.
Som jag skrev klart igår. Så..... Ikväll ska jag väl bara försöka pränta in allt i huvudet. All text.
Läste den igår för mej själv för att se hur lång tid det tog, och det blev 5,32 minuter. Så tiden borde ju vara bra.
Jag är mest rädd för att min lärare ska tycka att den är osammanhängande och att jag kommer ifrån ämnet. (Hon brukar ha många åsikter om de inlämningar jag gör, medan jag (och mamma) tycker de är jättebra. Det är ju helt upp till den som läser det egentligen. Men mina förra lärare har aldrig klagat) Hoppas mina klasskompisar tycker det är bra i alla fall :) (tyvärr är det ju inte de som sätter betyget)

Igår läste jag mitt horoskop, och där stod det att jag skulle ha ett viktigt samtal med föräldrar/chefer/lärare, och ja, efter det hade jag mitt utvecklingssamtal :) Haha. Och det gick bra.

Idag är Åsa på begravning. Tänker på dej.


Kommentarer
hanna

vad sa de pa utvecklingsamtalet da? maila (!)

2007-01-26 @ 08:18:53
URL: http://kiwis.blogg.se
Sås

hallo bruden..tack för tanken :) begravningen var fin!
Har förresten hittat en annan bil till balen så att ankan kan hänga på! berättar mer på måndag! kram

2007-01-27 @ 13:54:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0