snön

Det snöar, det snöar!
Åh, vad fint det är!


Christian och hans pappa lägger golv förfullt nu. Det boknar och låter...
Jag hjälper till ibland. Får göra enkla "tjej"grejer som hålla i en gummigrej, trycka på brädan mm.
Men idag känns det rätt skönt att slippa ligga på golvet i sex timmar och försöka få brädorna att gå samman.
Golvet blir fint i alla fall :)
Barbro hade lite bråttom genom hallen och såg ut som bambi på hal is, så, får se hur det kommer gå med hennes racer-rundor som hon brukar ha genom hallen, köket och vardagsrummet.

Vid sex ska vi till Kerstin och Stefan på kalas, ska då ta med Babro så att hon får träffa Selma! (deras urgulliga katt). Ska bli intressant och se hur Babro reagerar på Selma... Undrar om hon ens kommer se den andra katten eftersom hon blir så virrig och måste springa omkring överallt när hon är i nya hus.

Såg igår i tidningen bilder på ngn kattras som de säljer i Götene, jättefina katter, och de såg välrigt stora ut. Tänkte genast- en sån vill jag ha!
Men jag tror att jag kommit underfund med varför jag vill ha stora katter.... för jag vill att de ska vara hundar.
Och det är de ju inte. .....

Aja, nu ska jag återgå till köket och hålla i någon bräda eller så.

Barbro leker och är ivägen när de ska jobba, haha.
leker


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0