ta det ikväll


Ni vet den där känslan man kan ha, att inte orka någonting.
Att ha saker att göra, städa, diska, plugga...... Att man inte orkar ta tag i det.
Så känner jag idag.

Och det är inte för att jag är trött, gick och la mej vid nio igårkväll, sov på bussen in till skolan i morse, sov på bussen hem från skolan.......
Kanske har att göra med min förkylning, men hur som helst är det jobbigt!
Har t ex suttit nu och kollat på 5 Scrubs avsnitt på datorn istället för att göra allt det där som jag nämnde där uppe.
Tänker "Jag tar det där ikväll".

Vet att det är dåligt att skjuta upp saker och ting, men det där att "ta det ikväll" har faktiskt funkat för mej ganska ofta. Man måste väl känna någon gång att det är okej att inte göra något.
Skjuta upp det.


Uppdatering 21:47

Jag har faktiskt städat och diskat nu.
Josse kom och hälsade på lite, så jag kunde faktiskt inte plugga...
Inte direkt så jag har några läxor tills imorn, så .... Det är ingen stress :)





Kommentarer
Lena

:-)

2007-01-16 @ 22:06:11
clabu

..Inga problem..Det fixar du på ditt lilla sätt..men vem tusan är det som slänger en massa skunk i skräppåsen...:-))

2007-01-17 @ 22:54:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0