grinig

Jag känner mej rastlös.
Och slö.
Och skitgrinig.

Hatar att jag måste jobba så mycket. Att jag på hela sommarn inte ens har två dagars ledigt i rad. INTE EN ENDA GÅNG. (Förutom min semestervecka då).

Det känns som om det enda jag gör är att planera hur jag ska komma till jobbet,
vara på jobbet,
hur jag ska komma hem,
äter kvällsmat och går och lägger mej.
För att sedan göra samma sak dagen efter. Jäy, underbar sommar jag kommer få.

Jag riktigt längtar tills augusti, då jobbet är slut. Det sorliga är ju att då är även sommarn slut, men som det ser ut nu så kommer jag inte kunna njuta så mycket av den i alla fall.......

Det hemskaste är ju ändå att jag bara är inne på min andra jobbvecka.



Kommentarer
hanna

hm... vi ska nog kunna få detta att bli en kul sommar anyway... how bout halmstad liksom.. :) kram

2007-06-26 @ 22:43:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0