JAG ÄR SÅ GYMT ÄCKLIGT RASTLÖS.

JAG ÄR SÅ GYMT ÄCKLIGT RASTLÖS.
och det har jag varit sedan 09:30 idag.

Min nästa lektion börjar om 55 minuter, ett rent under att jag fortfarande är kvar i skolan för en ynka liten onödig lektion, ensemble...  Jag är så stolt över mej själv!

Jag är KLARKLARKLAR med mitt skolarbete! Alltihop!
Lyckalyckalyckalyckalyckalycka! Åh :)

Ikväll är det bålrunda hos en klasskompis, får se hur det blir med det.... Måste ta mej till honom, på något sätt.
Har ingen aning om vart han bor, och skjutsen är inte fastställd. Men det blir nog bra. Kanske.
Har för mej att varnhemmarna ville ut imorn, men har inte hört något om det :/
Har inga pengar på mobilen, så jag har lite svårt att höra av mej.
Och har inga pengar att ladda på mobilen, för jag har inget kort eftersom jag råkade trycka fel kod två gånger i lördags. Jobbigt värre. Men jag hoppashoppashoppas att kortet och koden har kommit hem idag, så jag kan börja leva igen. :)


Jag kan inte fatta att jag stannat i skolan, i fyra och en halv timmes håltimme!
för en ensemblelektion- ååååååååh
plus i kanten kanske?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0