köttätande skator?

Såg just hur en dum skata jagade en stackars fågel rakt in i en vägg,
och hur den sedan började picka på fågeln när den låg ner.
Fågelns vänner försökte rädda den skadade fågeln, men skatfan var inte så rädd för dem, så han flög iväg med den skadade fågeln...
Varför, inte äter väl skator kött?!
Eller gör de det?

Om en timma ska jag cykla iväg till jobbet, och enligt väderprognosen ska det inte blåsa alls mycket.
Det är jag glad över :)

Så då börjar jobbet på riktigt idag....... det ska bli kul....
försöker jag intala mej själv.


Kommentarer
hanna

haha, du vet, positivt tänkande, det kommer man långt med ;)

2007-06-20 @ 15:07:26
URL: http://kiwis.blogg.se
Lena

Pengar är kul, så får man tänka.
Förstår att du är lite trött på det fakiskt...

2007-06-20 @ 22:45:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0