lite

Värmevärmevärme! JAAA! :D
Helt underbart! Blir nästan lite besviken när det bara är 25 grader ute.
Vilket är väldigtväldigtväldigt lagom...... egentligen.
Är bara så rädd för att det ska bli regn på studenten, och balen (vi ska ju åka i en sån bil utan tak!).

Fast jag vaknade igår natt av att det var så vamt att jag inte kunde sova.
Riktigt tryckte mej mot betongväggen så jag skulle svalkas, men den var lika varm som jag.
Så jag gick och la mej i soffan istället. Där var det nästan om möjligt ännu varmare!
Så det slutade med att jag tog en kudde och la mej på golvet. Utan täckte eller något.
Åhh, där var det svalt! Men kanske lite hårt, hade lite ont i nacken dagen efter kan jag meddela.

Men inatt sov jag gott, Christian har hämtat hem sin fläkt som var i full gång i natt!
Väldigt skönt.

Igår begav jag mej till mitt kära ICA nära, jag cyklade dit.
Var väl ingen fara med det egentligen, men det var ju så jäklans varmt!
Och grym motvind på tillbakavägen! Blev riktigt svettigt där, och så ringer Christian till mej och säger att jag måste köpa baguetter inne på ICA i Skara. Jo tack, det var ju roligt.
Helt högröd i ansiktet och svettig. Tur att jag skulle ha så lite. :P

Idag hade jag min sista lektion på gymnasiet. Ever.
Och det var religon. Vi kollade på ett program med Fredrik LIndström, och det var intessant :)

Snart ska jag och Christian iväg och handla, sen ska vi åka hem och äta och om jag känner min mamma rätt- städa. Hon har skrivit tre A4 sidor med städuppgifter som måste göras innan studenten- jäy..
Så i lördags skulle jag hem och hjälpa till. Så jag städade hallen. Hela dagen.
Men då kan man förstå hur grundligt jag städade den ;)


Kommentarer
Lena

Vaddå städa? Städade du i går? Här? :)
Men hallen är fin...

2007-06-12 @ 07:47:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0