ny dag

Gick hela dagen idag och var så lycklig för att jag skulle sluta klockan 13 imorgon, tills jag kommer hem och upptäcker att jag slutar klockan 14 :/.
Aja. Pengar.

Pratade med en av mina kollegor idag om att folk börjar ta kvittot själv.  Och hon tyckte det var bra.
För det är tydligen så som man ska göra nu för tiden...... Hm. Nja. Jag vet inte.

Sitter och tittar på extreme home makeover, och shit, gråter ju som ett barn varje gång jag ser på ett avsnitt!
Det är skönt att veta att jag inte är ensam om det i alla fall :)

Så fort tv programmet har slutat ska jag ner till station och hämta cykeln, och sedan förmodligen gå och lägga mej.
Ska ju upp tidigt imorgon, börjar klockan 8.40, och så ska jag ju cykla imorn.
Tidig uppgång imorgon alltså.


Kommentarer
hanna

hello.... bor hos kerstin och stefan veckan som går nu, vi kan väl höras och så.. kram pårej.. (ska tänka på dig imorrn..)

2007-06-26 @ 01:07:19
URL: http://kiwis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0