Konstig katt?

Har vi en konstig katt, eller är alla katter lika fascinerade av toaletten?

barbro och toanimage45image46



Sen att hon älskar denna lilla kartong är också ett mysterium....

 image47

Hon sitter i den, hon leker i den, hon ligger i den, hon slår på den.... Jisses, vår katt alltså. :)


Sommar och sol..... är det inte, men vår och sol är det.
Man får en försmak på sommaren och det verkar som om alla ÄLSKAR det.
Även jag. Igår var jag och Christian och handlade, och ALLA åt glass. :)


Idag var jag och Hanna och hämtade min balklänning, känns bra :)





Kommentarer
Sås

Köpte du den röda klänningen!!!! FAn va gött iaf julia...vi kommer se så bra ut :D ses imorn! kram

2007-03-27 @ 22:58:13
Sås

Köpte du den röda klänningen!!!! FAn va gött iaf julia...vi kommer se så bra ut :D ses imorn! kram

2007-03-27 @ 22:58:30
clabu

Det ÄR en rolig katt...Här är en faktisk förmåga hundar saknar nämligen att ängna sig åt fullständigt obefogad verksamhet....eller vad är det hon gör på toaletten???

2007-03-27 @ 23:36:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0