Barbro

Fredag, Fredag, äntligen fredag!


Ska på kullenfestivalen idag. Känner mej inte riktigt taggad.
Om ett litet tag kommer vännerna hit, och sen ska vi väl traska ner dit.

Mycket blir ju vad man gör det till, och jag ska fan ha kul ikväll.
Jag har ju sett fram emot det här.
Så jag har ca en timma på mej att bli på humör.
Ska nog lyckas :)

Har snabbstädat lägenheten, var inte tänkt att vi skulle vara här, men det blev så iaf.
Tänk vad snabbt det går att städa lägenheten.
Sedan kanske alla ihopknödda kläder i garderoben inte tycker att det är särskilt välorganiserat,
eller papperna som jag slängde in i hyllan.
Men det ser ju iaf ordningsamt ut. :)

Förut gick Barbro in i duschen, och jag duschade imorse och råkade inte stänga av ordentligt, så det har stått och smådroppat i duschen hela dagen, vilket lett till att det är en liten pöl inne i duschen.
Barbro gick in i duschen, ställde sej i pölen, blev förskräckt och kastade sej snabbt in i sin kattlåda, och lika snabbt ut igen, och då passade hon på att skvätta ut kattsand över hela toagolvet.
Yes. Bra jobbat Barbro!

Jag älskar min katt. Något jag som hundmänniska aldrig trott att jag skulle säga. Men den där galna katten ger så mycket kärlek (när hon vill), och det är underbart. Åh, utan Barbro skulle inte lägenheten vara den samma.
Så det spelar ingen roll hur mycket kattsand hon än sprätter ut på golvet, kissar på mattan, eller att hon leker med alla använda tops jag slängt i papperskorgen (som man sedan får gå och plocka i hela lägenheten), jag älskar henne lika mycket i alla fall.

image54image47image46barbro o böckerlekersnösvansbarbro under pallen
Barbro


Kommentarer
hanna

har du skoj på kullen?
haha, ja... jag kanske tycker om den där katten litegrand jag med...

2007-05-25 @ 23:18:50
URL: http://kiwis.blogg.se
clabu

..ok..man får väl medge att hon är lite charmig..så där på avstånd..och det som gör dig lycklig gör mig lycklig..pussokram..

2007-05-31 @ 21:23:20
URL: http://kiwis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0