brännboll

Gympa första lektionen.
Vi spelar brännboll, tjejerna mot killarna.
Jag står rätt så långt fram, framför han som ska skjuta iväg bollen.
Det börjar med att jag får en boll på foten och tjuter till. (är man bollrädd så gör varje boll ont!)
Börjar be om att jag ska få flytta på mej, men nej, får stå kvar :P.
Någon minut senare får jag en boll på knät, och jäklar vad den gjorde ont!
Får byta plats med Victoria och ställer mej vid konan på andra sidan.
Vad händer då, om inte att jag får en tredje boll på armen! Ojoj! Den gjorde också ont!
Killarna tar ju i för kung och fosterland!

Då går jag av planen.
Kan ju meddela att det inte var någon annan som fick bollen på sej, bara jag.
Och att killarna inte ens siktade på mej!

Haha, ja, lite roligt var det ju trots allt.


Kommentarer
hanna

....... :D ..........

2007-05-10 @ 21:07:42
URL: http://kiwis.blogg.se.se
Sås

Ah de får du absolut inte tro att någon siktade på dig :P du hade bara grymt otur :D så kul va de :D ses imorn! tjing

2007-05-13 @ 22:20:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0