fest

Hmm. Här sitter jag och Christian och diskuterar (fick jag det rättstavat nu tro?) vem av alla våra grannar det var som haft fest till fyra inatt.
Tror inte att det är barnfamiljen längst ner. Eller någon av mina två grannar på samma våning här.
Eller de två äldre som bor där uppe.
Jag skulle chansa på att det är han över oss, men eftersom jag inte direkt kunde höra någon gå däruppe igårkväll/i natt känns det lite konstigt. (för den killen går med hälarna, alltså, det hörs väl).
Christian tror att det var någon på undervåningen.
Vi har alltså tre stycken att välja på.
Antingen hade Josef och Johanna en jäkla fest där nere igår, vilket jag har svårt att tro, eller så var det gubben bredvid. Vilket jag inte heller tror. Han verkar inte vara festtypen.
Jag tror stenhårt på han över oss, men Christian hävdar bestämt att han tyckte musiken kom från nedervåningen när han kom hem inatt.
Hm, aja.

Jag fick inte mycket skolarbete gjort igår.
Satt och kollade på väldigt många avsnitt av Vänner istället.
Det var mycket roligare :)

Vet inte riktigt vad som händer idag..........


Kommentarer
hanna

haha, verkar som ni funderat mkt på detta mysterium.. måste nog rösta på ditt förslag dock... om så bara för att reta christian, och diskutera - helt korrekt... :)

2007-05-19 @ 21:52:17
URL: http://kiwis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0