plugg

Skulle lämna in mitt projektarbete idag, så jag loggade in på min mejl för att hämta dokumentet.
Det visade sej att det blev 2216 sidor med fyrkanter istället, inte riktigt vad jag ville ha sagt med mitt arbete :P.
Så snälla mamma skrev ut det åt mej i sin skola istället. Bra.

Kom hem för ungefär två timmar sedan, åt lite lunch, kollade på vänner, och nu satte jag mej här för att skriva på min projektredovisning som vi ska ha imorn.
Och då kan jag inte öppna dokumentet här heller!
Jäklar vad detta krånglar!

Får snällt vänta tills Christian kommer hem sen ikväll och börja skriva då, eftersom jag inte vet vilket program han laddade ner till mej att skriva projektarbetet i, (i förrgår rensade han datorn så det försvann).
Hans mobil ligger här bredvid mej i lägenheten, så jag får inte tag i honom heller :/
Åh....
 Skit att han var tvungen att träna just idag...

Men då kanske man ska ta och skriva på eso:n istället?
Eller arrangemang och komposition?


Kommentarer
hanna

vad härligt det måste vara att alltid ha ngt att göra... :P

2007-05-22 @ 16:11:55
URL: http://kiwis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0