projektarbete igen och engelska nationella

Det gick inte att skicka projektarbetet igår på mailen, och FY vad sur jag blev. Satt i en halvtimma eller mer och försökte skicka iväg det, men det ville sej inte.
Slutade med att jag kom i säng vid efter tolv och gick upp klockan sex för att duscha.
Mådde inte så bra, kan jag tillägga.
Hela nacken var stel, och så fort jag gick upp kände jag huvudvärk, yrsel, och feber. Eller ja, kanske inte kände febern, eller fast ja, den fanns där.......... Hur som helst- jag mådde inte bra.
Tog en ipren, sedan fick jag reliv och alidrin av mamma.
Så med fyra värktabletter i mej mådde jag bättre och kunde skriva mitt nationella-skit-engelska-prov.
Men det gick inte bra det heller.
Så jag kämpade mej till skolan för att skriva ett dåligt prov.
Hmpf.

Fick i alla fall respons på mitt projektarbete idag, min lärare hade skrivit ut det och satt och rättade det när vi skrev engelska provet. Han skrev ut det i ett annat program än vad jag har skrivit det i hemma, och på framsidan har jag en bild, som i hans papper var 1x1 cm.
Han hade skrivit bredvid "Gullig bild, lite liten kanske?...."
Tyckte jag var himla roligt. :)

Sen ringde mamma och klagade över att det var så många stavfel i projektarbetet.
Men det fanns inget rättningsprogram och jag har tänkt att göra det idag. Så det så. Och jag kan inte stava till disskution, eller diskussion,- ja, hur det nu stavas (borde stavas diskuchon- hur enkelt som helst). Och sammarbeta stavas med två m. Lika dant som att dömma någon. Två M!
Min lärare sa att jag inte behövde lämna in projektarbetet imorgon eftersom jag bara skulle rätta stavfel. Själva projektarbetet hade han ju redan sett.
Väldigt skönt att veta om jag mår piss imorn med.

Har dock ett litet problem- Det här programet jag skriver i här på datorn finns troligtvis inte på skolans datorer... vilket kommer leda till att jag skrivit i den här ursnygga projektmallen i ONÖDAN.
Tråkigt, jag tycker det ser så proffsigt ut!


Ja, då kanske man ska sätta sej och rätta projektarbetet då....


Kommentarer
hanna

du bara roar dig du...

2007-05-15 @ 17:45:50
URL: http://kiwis.blogg.se
lena

Hrmmm, jag hade några synpinkter... det är väl därför du vill att jag ska läsa?

2007-05-15 @ 18:15:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0