själv

"vad hände när jag
försvann.

borta.

vart ?

jag ser henne inte längre.
det står någon där, är det hon
jag kan inte
förstå.
det var inte så.

du försvann."


Har inte skrivit dikten själv, hittade den för ett tag sen, när jag slutade MoP, och det beskrev en del känslor.


Var på bio i Gbg igår, Blades of Glory. Och den var så kul :)
Haha. Ett ställe kunde jag bara inte sluta skratta åt... haha. mm.


Ikväll blir det plugg och lite tv tittande. Christian är hos sin kompis och kollar på film, så jag har hela lägenheten för mej själv. Känns skönt. Kanske jag till och med får något gjort.

Har religionsprov på islam på måndag, och så är mitt mål att historian ska vara klar då. Har ju trots allt haft ett ÅR på mej nu. ;P
SKÖNT att jag inte jobbar mer i helgen. Jobbade igår, och nu tre sköna lediga dagar! Längesen jag var ledig en hel helg ens, så detta är skönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0