vuxenpoäng

Vuxenpoang.com - hur vuxen är du egentligen?

Din ålder borde vara 27 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse


Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder.
Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? eller varför inte beställa en resa till Kos?
 
Tips på saker att göra för att få mindre poäng
  • Börja drick öl.
  • Åk till Hultsfred, dvs festivalen, inte staden.
  • Flytta ihop med några kompisar.
  • Ge dina krukväxter till grannen.
  • Sälj din bil, det är omiljövänligt.

HAHAHA!
Alla som jag sett svarat på dessa frågor har typ blivit 15 eller något sådant, jag blev 27!
Well, jag har faktiskt varit på hultsfredsfestivalen ;P Bode väl bli 25 år eller något sådant då tycker jag ;)

BTW- jag älskar mitt ICA-kort!


Kommentarer
Iz

Vad fan, jag fick 12 år :p

2007-05-16 @ 14:27:10
URL: http://ingastrmmesen.blogg.se
hanna

hm. tant varning på dig. måste också göra det testet!! :) bortsprängt huvud. jodu, jag känner igen känslan.. kram

2007-05-16 @ 16:09:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0