avresa

Har ar klockan kvart over atta pa morgonen o idag ska vi ta bussen till Koh Chang,
dar min farbror och hans familj ar. Dessvarre aker de hem imorgon, sa vi hinner bara vara med pa avskedsmiddagen ...
Hur som helst, har ar det varmt. big chock? ;)
Igar skulle jag o Hanna titta pa film, har pa Guest House, skulle se den sista bourne ultimatum filmen.
Men....... subtiteln var helkass. det var inte ratt ord som oversattes, om nagon sa "sir" pa filmen oversatte de med "gentlemen". Ljudet vra daligt. Fick heller inte se det sista pa filmen eftersom den hackade sa... Haha. Underbar filmkvall ;P
Men det far man val kanske rakna med om man ska se pa en kopierad film har.

Nu ska jag upp och borsta tanderna, och sedan ar det dags for avfard!:)
(forhoppningsvis kan jag lagga ut bilder snart)


Kommentarer
Lena

Sol och bad,låter härligt!

2007-11-11 @ 08:01:22
Therese

Åhh vad avundsjuk jag är!

2007-11-11 @ 16:24:21
URL: http://www.oth.blogg.se
kerstin moster

Enl stefan ska den filmen var skitbra !!
Vad synd att ni inte fick se hela....

2007-11-12 @ 00:30:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0