Gåshud med Lars Winnerbäck

Förra söndagen var jag på Lars Winnerbäck i lisebergshallen med Åsa.
Och det var underbart.
En lugn konsert med massa minnen.. Minnen från somrar, människor och lycka!
Minnen från hultsfred, där han spelade alla tre dagarna och hur det var knökfullt i det gigantiska tältet varje dag.
Hur han knappt kan börja spela en låt, eller säga något innan alla skriker och visslar.
Och hur man hör, i nästan varje låt, hur publiken sjunger med och kan alla texter utantill.
Konserter med Lars Winnerbäck ger mej gåshud (på ett bra sätt) varje gång!

Tyvärr blev det inga bra bilder. Filmade lite, och på den ena kan man faktiskt höra hur hela publiken sjunger med.
Tyvärr förstår ju inte jag hur man lägger upp en video på bloggen.
Så ni (typ, Sandra) får nöja er med mina dåliga bilder från när jag stod längst bak i lokalen och bara njöt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0