Koh Chang

Sitter har pa ett datacafe pa Koh Chang, med en pratglad full tysk bredvid mej.
Hanna ar duktig oh lagger ut bilder pa hela resan, men jag lagger inte upp sa organiserat... ;)
Har askar det, strommen har gatt EX ntal ganger, far val hoppas att den inte gor det nu nar jag ska lagga in bilder...

image436

Nu ar vi alltsa pa Koh Chang, det var ganska disit pa vagen med farjan.
   
Har ar vart.. ad kallar man det? hotell? Guest house? har har vi i alla fall en liten stuga.
Maste ta kort pa hela stallet, sjalva intrycket ar otroligt!
 
Idag var det soligt och fint = dag pa stranden.
Tills nu da, nar det askar. Suck.



Kommentarer
clabu

Oj vilken hääääärlig miljö. Jag VET att jag skulle trivas som fisken i vattnet.
-Ser du många övermogna pappor njutandes av livet riktigt goda ??
Om inte skulle jag egentligen hasta över, eller hur ??

2007-11-12 @ 14:28:59
URL: http://kiwis.blogg.se
Anna

haha det där stället känner jag igen.. rädda Hanna från "stora" ödlor där ni bor - hon blir så lätt skrämd du vet.. :)
Kram

2007-11-12 @ 15:04:09
kerstin moster

Är det samma ställe som Hanna och Anna bodde på förra gången ? Snälla Julia gå så långt bort du kan mot White sand beach resort där fanns det en liten servering som var under utbyggnad när vi var där. Ta ett kort snälla. hanna vet nog vilket jag menar. Kram

2007-11-12 @ 16:48:18
Lena

Låter jättehärligt! Men jag tycker allt att badrummet ser liite otäckt ut :)

2007-11-13 @ 00:12:22
Sandra

Ah, det der underbsrt ut. Och ni har typ sex veckor kvar! Fantastiskt. Kul att ni lagger ut lite bilder ocksa! Har regnar det, och jag har borjat packa ihop for hemfard. Ta hand om er!

2007-11-13 @ 09:38:19
URL: http://sandralindqvist.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0