Gäsp....

Nu sitter jag här på jobbet igen.... åh..

Ikearundan med Ellen i söndags var bra :D vi visste inte riktigt vägen till Ikea i Jönköping, men det löste sej finfint :) Jag fick min efterlängtade vattenkanna, och Ellen köpte sej en massa olika småsaker som behövs, så som diskställ. :)
Jag var lycklig över min vattenkanna (nu kan jag äntligen använda blomnäringen jag köpt), men när jag kom hem fick jag kommentaren "Varför köpte du en så ful vattenkanna?".
Där sjönk lyckan lite, men sen kom jag på att Christian aldrig vattnat hittills och kommer väl aldrig behöva beblanda sej med den vattenkannan, så varför skulle han bry sej? :)

Jag och Christian ska byta lägenhet! En av hans klasskompisar har köpt en tvåa på Bågen, men vill hellre bo i en etta, så vi ska byta med honom. Så igårkväll satte vi igång, stod där och målade tak och slipade tapeter till halv elva (då åt vi vår kvällsmat). Underbart sätt att tillbringa en kväll på! Hade tapetdamm i överallt! Hade till och med ett snyggt lager med damm på hakan så det såg ut som jag hade en liten antydan till små skäggfjun. Det var väldigt attraktivt.
Vi ska helst vara ute ur lägenheten nu i veckan, så det är ganska bråttom! Funderar på hur jag ska göra idag, måste änna stå där och slipa ikväll igen, men jag vill ju så gärna se på Desperate Housewives.............. Hm.............. Undrar vad som ska prioriteras? Visserligen har jag ju en sån lång arbetsdag idag, så att jag kanske borde få lite ledigt och kolla på tv.


Nej. Nu ska jag koka kaffe, duka fram koppar och muggar, och kakor och sånt till Öppna förskolan.


Kommentarer
Sandra

Byta lagenhet, vad kul! Men ni hade ju sa mysigt, ar det lika mysigt i den nya? Du far ta lite bilder. Snart kan jag komma och halsa pa dig. :)

2007-10-23 @ 09:32:49
URL: http://sandralindqvist.blogspot.com
Therese

Åh vad roligt att byta lägenhet :)
Synd att jag inte kan komma på nästa fredag, men vi kanske kan ses nån annan dag under helgen? :)

2007-10-24 @ 12:36:57
URL: http://www.oth.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0