Mörkt

Gick upp klockan 6.15.
Becksvart ute.

Jag får alltid en känsla av att jag är den enda vaken i hela stan, trots att det allt lyser i tre fönster till i huset mittemot.
Mörkret lurar mej lite faktiskt, jag tror att jag har mycket mer tid på mej innan bussen går än vad jag har..... (trots det är det ytterst sällan jag missar bussen).

Nej. Gillar att tända ett ljus, sitta här i mörkret och tänka att jag är den enda uppe.

image393

Det var trots allt lite svårt att gå upp.
Men tanken på att jag och Hanna åker till Thailand om exakt tre veckor idag gjorde det hela lite enklare.
Hanna, där sover vi länge va?


Kommentarer
hanna

LÄNGE

2007-10-18 @ 12:18:00
Therese

Oj! Är det bara tre veckor kvar?! Gud vad kuligt :)

2007-10-18 @ 12:58:56
URL: http://www.oth.blogg.se
Anna

sluta skriva om thailand, prata om thailand, planera inför thailandsresan - NÄMN inte ens thailand.. jag mår dåligt av det. är nära på att hoppa av skolan bara för att åka med.. USCH! :(

2007-10-18 @ 17:23:42
Julia

Anna - vad tror du mitt mål är? ;)

2007-10-19 @ 13:57:16
URL: http://choulia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0