Myyyys

Idag har jag jobbat på dagis i Skara och det har varit så kul!
Fullkomligt underbara barn, till skillnad från dem jag skrev om i förra inlägget, hrm..

Lycka var det att sitta och hålla ett tvillingpar i knät som just vaknat, gosa ner i deras mjuka hår och bara mysa.
Sötnosar! Det är sådana stunder som man vill ha ett eget litet gullebarn, men jag vet att det ligger X antal år framåt och att det finns andra stunder med barn än mysstunder.. Vilket får mej att vilja vänta med barn ganska länge ja...
.... Men när man får sitt mysbegär är det bara att fråga efter en kram hos den här killen, nekas nästan aldrig! (pussar är han dessvärre lite snålare med...)



 


Kommentarer
hanna

aaaaaawwwwwwwwwwwww...........

2007-10-13 @ 11:08:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0