Snålhet vs vaccin

Om en och en halv timme ska jag vaccinera mej, och bli ganska många hundralappar fattigare.
Satan! Jag som är så snål!

Man kan dricka något mot turistdiarré, men det skyddar bara till 70%, och det är egentligen ett vaccin mot kolera.
Mina kusiner åkte till Thailand utan detta och klarade sej bra.. Hanna ska inte ta det.. En av mina vänner har aldrig vaccinerat sej när hon åkt utomlands...
 Jag vill inte lägga ut mer pengar.. MEN, jag vill heller inte tvingas bo på en skitig toalett i Thailand för att jag inte kunde punga ut med lite pengar för vaccin! SUCK.. Men som laktosintollerant är jag ju ganska van vad magont och dylikt...... Det kanske inte är så jobbigt för mej då? (suck, klart det är)

Det är en timma och 25 minuter innan jag ska vara där, sitter här helt oduschad, sunkig i gamla mjukiskläder,
och kan inte bestämma mej om jag ska ta det jäkla vaccinet eller ej...


Nej, jag tror faktiskt att snålheten vinner.


Kommentarer
Sandra

Ja, du overlever alltid. Strunta i vaccinet. Sa haller jag tummarna! :)

2007-10-05 @ 12:53:18
URL: http://sandralindqvist.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0