Trött

Skrev i förra inlägget att jag skulle gå och lägga mej när jag skrivit klart.
Jag gick och la mej.
Men somnade inte.

Låg vände och vred mej i flera timmar innan jag somnade... Vilket innebär typ, lite mer än fyra timmars sömn...
Att gå upp ur sängen klockan sex var inte det enklaste,
och den här dagen svär jag över att kaffekokaren är sönder............................


Livsnjutaren, som Christian kallar honom, i lägenheten över oss har haft party hela natten lång..
Hör fortfarade hur någon stampar omkring där uppe.
När jag väl hade lyckats somna hände det något där uppe, det var som om någon trillade ur en säng eller så.
(Vilket jag inte tror hände, då ingen kan sova med så hög musik - det hördes ända ner till oss....)


Usch. Känner på mej att det här kommer bli en jobbig dag :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0