idag känner jag mej....

..... inte så bra...
Ont i både huvudet och halsen. :(
Himla tur att jag är ledig idag och de tre kommande dagarna.
Skulle haft tandläkartid 9.20 idag, men jag har fått för mej att man inte ska till tandläkaren när man har ont i halsen, stämmer det? Hur som helst så mådde jag inget vidare så pappa var snäll nog och avbokade tiden åt mej.

Gud vad jag sovit idag! Somnade igår vid 23.30, vaknade vid 8. Åt frukost eftersom jag var inställd på att gå till tandläkaren, men somnade om vid 9. Sedan sov jag nästan utan att vakna en enda gång ända fram till 12.30!
Och det enda jag ville göra när jag vaknade då, var att somna om!

Skulle tvätta ikväll så jag gick ner för att boka tvättid nu, och alla var såklart upptagna. (men man får skylla sej själv när man går ner så sent.)
Så jag fick snabbt som attan boka tiden mellan 12-16.30, så det blir snabbtvättning nu..
Hoppas bara att det hinner torka någorlunda till 18.30.

Hm. Imorgon ska vi hem till Marina som fyllt år, och jag har bokat smörgåstårtan :D Ett sådant ansvar, haha :)
Önskar bara att Sandra kunde vara med oss!


Uppdatering

De ringde nyss från dagiset i Skara och frågade om jag kunde jobba imorn, 7.30-15.30.
Den sjuka delen av mej säger "Nää.. jag vill inte!", men den pengakåta delen av mej dregglar lite och säger "Mooooooney".
Så jag ska jobba imorn.
Det blir alltså en tidig kväll för mej, kanske lite svårt när jag sov till halv ett.... Jaja, det löser sej.
Och jag ser faktiskt fram emot att få träffa alla de söta barnen igen :)


Kommentarer
Sandra

Ah.. Onskar sa att jag kunde vara med er ocksa. Mer an du kan ana! Sweetie. Du ar jakla snygg i de dar glasogonen forresten. Saknar er sa! Ge alla riktiga bamsekramar fran mig. Och krya pa dig, snarast! Pusshej.

2007-09-27 @ 15:29:07
URL: http://sandralindqvist.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0