Snabb lunch

Jag
är

MÄTT!

Pappa ringde för 55 minuter sen och frågade om jag ville följa med honom och äta.
Visst säger jag. Jag stod i badrummet i endast linne, eftersom jag höll på att raka benen
"Har lite bråttom, så jag kommer och hämtar dej nu."
"Visst inga problem, ska bara slänga på mej kläder".

Ehh. Superpanik, hitta byxor, linne utan konstiga fläckar, strumpor, borsta håret, på med lite mascara så jag inte ser helt nyvaken ut.

Kom ner och pappa stod där och väntade. Satte mej i bilen och vi åkte till det där stället bredvid Willys i Skara.
Klev ur bilen och jag upptäcker att jag lyckats dra på mej byxorna och fått i hälften av skärpet i öglorna på byxorna, så att byxorna bara hänger ner på min högra sida. Japp. Smidigt.

Det var otroligt gott där, och jag blev så fruktavsvärt mätt. Pappa sa att det är en konst att äta lagom på det där stället... och ja.... nu mår jag illa!


Snart ska jag iväg till vårdcentralen och få en läkare att titta på mina utslag på benet.
Japp.
Börjar bli lite orolig för det där nu faktiskt............


Kommentarer
clabu

Tack för trevligt lunch-sällskap och du, man måste nog vackla ut genomsvettig från den där restaurangen några gånger för att inse att man faktiskt istället kan återkomma för att tömma byffén...men i jämförelse med mina första gånger tycker jag du var riktigt måttlig...och visst är det ljuvligt gott :-))

2007-09-14 @ 00:42:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0