det blir aldrig som man tänkt sej - 2&3

Skulle som sagt möta upp Linnea igår vid tvåtiden för att gå till Tate Britian, dessvärre var det svårt för henne att ta sej in till London pga ett stort strömavbrott. 
Så strax innan fyra träffades vi på Victoria station och gick och åt lite mat i stället. Tog en ytterst liten sväg på Harrods (får återvänta dit!) och kollade in de asdyra smyckena. Sedan träffade vi Charlotte och gick till Starbucks och fikade. 
Vår vädret var som bortblåst! Det blåste kallt, det var mulet och jag önskade att jag hade satt på mej min mössa.
När jag väntade på Linnea vid Pimloco var det förjäkligt, tur att mamma kunde ringa och fördriva tiden lite för mej.

När jag kom med tunnelbanan gick jag till affären och köpte ingredienser till min kvällsmat... och det blev spagetti carbonara - hur gott som helst! Hade lägenheten för mej själv så jag satt och njöt :)
Sandra kom hem vid halv elva och då satte vi oss och tittade på Notting Hill. Hann dessvärre inte se klart den för vi båda var så trötta. 

Här är det.......
image577

image578


SNÖ!!
(bilderna är tagna med Sandras inbyggda kamera på hennes dator). 
Så därför blev denna dagens planer också inställda. Skulle med Linnea och hennes au pair kompisar till någon marknad och sedan ett akvarium. Men när deras barn (haha) såg att det var snö ute så fick dom stanna hemma.

Sandra slutar klockan sex, så jag.... åker väl in och söker lite jobb, för ovanlighetens skull :)




Kommentarer
Lena

Du, det ser värre ut än här.Antar att det töar bort fort.

2008-04-06 @ 21:40:05
Caroline

Kul att se att du har det bra där borta! Lycka till med jobb sökandet =)! Kraaam

2008-04-06 @ 23:39:57
URL: http://caallin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0