Det blir aldrig som man tänkt sej

Dagen blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Jag satt där i godan ro vid bordet, sökte lite jobb på internet och Sandra stod i duschen. När hon kom ut kom hon springande "shitshitshit!!". 
Hon började visst klockan 12 istället för 16. Då var klockan strax innan 11...... Hon fick väldigt brått! Torkade det nytvättade förklädet med hårfönen mm. Hon sprang iväg till jobbet och jag satt kvar med de komplicerade internetansökningarna, (de är inte att leka med!!). 

Senare begav jag mej ner på stan för att möta Linnea, (min mop kompis som jobbar som au-pair i London). Hon visade mej det mesta av London, (mina stackars fötter grät- eller rättare sagt lilltårna), fikade och kollade efter lite jobb. Det var supertrevligt :)

Imorgon är Sandra ledig och vi ska göra stan. (eller något liknande :P) Vi blev ju snuvade på dagen idag så :)

image576

Godnatt från en väldigt trött Julia!


Kommentarer
Lena

Förstår att du är trött. Var rädd om dig och om fötterna.

2008-04-04 @ 09:16:47
hanna

hej hej :) hoppas ni får en bra dag idag... vi får msndejta sent inatt igen.. kramis

2008-04-04 @ 09:28:40
URL: http://kiwis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0