Nu är jag här!

22.40 svensk tid landade jag i London.
Resan var ganska nervös, jag avskyr ju att flyga och dessutom skulle jag göra det själv. Flyget blev försenat, och mitt öra gjorde jätteont. Har aldrig varit med om att det gjorde så ont, satt bara och skakade! Det blev dock bättre efter halva flygresan, tack gode gud!
Väl framme i London blev jag förvirrad av alla tåg och bussar, men lyckades hitta till rätt, men utan tågbiljett. 
Tänkte att jag skulle kunna köpa en biljett på tåget, men det kom aldrig någon som jag kunde köpa av. Inget jag tänkte så mycket på just då... men det visade sej att man behövde ha biljetten för att komma ut från perrongen! Ajaj!
Den snälla säkerhetsvakten släppte igenom mej i alla fall.
Sen såg jag Sandra komma springande mot mej och då kände jag mej glad för första gången sedan flygplanet startat.
Vi tog en buss hem och här sitter jag nu. Typ :)

Sandra ska jobba till sju idag, så jag passade på att sova ut och ska strax göra mej  ordning för att gå ut och titta lite på omgivingarna. Hoppas att jag och mitt dåliga lokalsinne klarar av det! Som tur är har jag Sandras karta...

Det jag sett av London än så länge tycker jag bra om. Mysigt. 
Snart får jag reda på hur det ser ut i dagsljus :)


Kommentarer
Julia

...pussokram...

2008-04-01 @ 13:36:13
clabu

Det var ju jag som skickade en "pussokram" !!!!!

2008-04-01 @ 13:37:56
Gaby

Wiiiie Älska london! Så mysigt. Hoppas du får det skitbra! *kram*

2008-04-01 @ 15:10:23
Lena

Så spännande!

2008-04-01 @ 20:05:17
Ellen

ÅÅh, hoppas verkligen du får en toppen toppen tid där och att du trivs :)

2008-04-01 @ 22:01:44
Peter

Wohooo! göttans:D
Funderar också på o dra till Londan, fast i höst :)
men är du bara där på semester?

2008-04-02 @ 13:12:30
Therese

Åhh är riktigt avis på dej Jullan :D

2008-04-02 @ 15:35:37
URL: http://www.oth.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0