Inte igen...

Efter att ha jobbat på två olika förskolor denna vecka känner jag hur min nacke börjar stelna till, bihålorna dunkar och huvudet värker. Underbart. Verkligen. Toppen.
Blir till att verkligen, verkligen, verkligen ta de där järnmedicinerna, vitaminerna och allt vad jag nu har, som bara ligger och dräller över allt. Jag orkar inte med att vara sjuk, men har så svårt att komma ihåg att ta de där jäklans tabletterna....


Trots två helvetesresor med SJ från Malmö och tillbaka är jag sugen på att åka till det gifta paret.
Saknar min syster (och min extrasyster, så klart :), trots att det bara var två helger sedan jag var där..
Får väl helt enkelt ta och göra något åt det (snart)!


Kommentarer
hanna

ja, gör ngt åt det..

2008-08-29 @ 19:44:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0