äntligen hemma

Katterna tycks ha saknat mej något enormt den senaste veckan, eftersom de båda samsades såpass mycket att de sov i min säng inatt bägge två.
Och det är o t r o l i g t.
Barbro tycker nämligen att Gerda är den äckligaste lilla saken som går på fyra ben.
Hon går inte i närheten av Gerda. Förutom när hon jagar henne en sväng runt köket, eller kommer tillräckligt nära för att få in en fullträff.
De måste alltså ha saknat mej väldigt mycket (Hanna blev utan sängsällskap- mohaha). 

Fast jag kan väl hålla med Barbro om att Gerda inte alltid är så mysig.
 

De sex dagarna i stugan har varit underbara. Och lite sega. Och lite långtråkiga. Jag har varit ganska rastlös.
Men det är fortfarande underbart att ha varit där, njutit av solen, badat med Alexander och Andreas, tvingat familjen till att spela Yatzy, shoppat, praktiskt taget blivit förgiftad av lukten i utedasset (fast det kankse inte skulle vara med på den positiva raddan)...
Nä, men det har faktiskt varit jätteskönt i stugan.


Ibland är det inte bara jag som längtar därifrån.. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0