yes

Igår jobbade jag på förskolan i Varnhem för första gången under sommaren.
Visserligen var jag halvdöd eftersom jag var tvungen att gå upp tio över sex, (mitt vanliga jobb börjar ju vid 14, så det var läääängesen jag fick gå upp vid sådana omänskliga tider) men det var så himla kul. Det var roligt att träffa fröknarna igen, tycker så mycket om dem där! Barnen kände igen mej och lyssnade på mej....
Nu ser en hösttermin som springvickare inte lika dyster ut längre. :)

(fast jag kommer nog tröttna på det, det har jag ju gjort förut)

Strax ska jag in till körskolan, sedan blir det jobb och imorgon far jag till MALMÖ!
Åh, vad kul det ska bli.

Mindre kul att sätta sej på ett tåg 07.11 på söndag morgon för att börja jobba kl 14, men.. ska man ha kul så får man lida pin, som det så fint heter...... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0