1486

Igår skulle jag iväg och inhandla mina sista julklappar.
Det slutade med att jag köpte två julklappar.
Och sedan en tröja.
Och en tjocktröja.
Och en BH.
Och ett par strumpyxor.
OCH ett par stövlar.

De fem sistnämnda var inga julklappar, de var enbart till mej själv.
Jag har inte så mycket pengar kvar sen i lördags.. Nej, det var ingen krognota jag fick betala, inga superflashiga julklappar till nära och kära heller.. Utan en bärgningsbil, och det gick på 1486:-.
JIPPIE!
Och då går jag och shoppar loss för ca 1000:- tre dagar efter, enbart till mej själv såhär innan jul.
Tummen upp!


Kommentarer
Anonym

ja, JAG ger iaf tummen upp...

2008-12-18 @ 22:56:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0