23.01

Klockan 23.01 ikväll kommer jag stå på perrongen i Skövde, ivrigt väntande på syster och Freddieboy.
Det var två månader sen vi träffades sist, och så länge vill jag egentligen inte vara utan min syster.

    
(och under min jakt på snygga, representabla, passande bilder på oss råkade jag hamna i Thailandsbilderna. Det var exakt ett år sen vi kom hem. ÅH VAD JAG LÄNGTAR TILLBAKA!)


Så till hennes (och Freddieboys - såklart) ära har jag städat, dammat, dammsugit och julpyntat heeeela övervåningen.
Jag är som de flesta människor - inget städfreak direkt - så jag hoppas hon (de) uppskattar det hela.
Imorgon har jag andra planer, så Hanna och Freddieboy, mamma, pappa och Alexander får väl ta tag i städningen och julpyntet där nere ;) Ha det så skoooooooj familjen!



Kommentarer
pappa

Stycke 1 Bra

Stycke 2 Jag var hade faktiskt förväntat mig att ni skulle ringa in mig ganska tidigt: Pappa, kom och hjälp oss i Thailand. Vi skickar en biljett......

Stycke 3 Bra

Stycke 4 Hoppas jag också

Stycke 5 Med tanke på att du gjort slut på allt

julpynt är uppdraget lätt

Vi skall ho skoj de kan jag lova/kram

2008-12-19 @ 21:47:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Julia

det här är jag

RSS 2.0